….

svojevremeno, kad je zeljko komsic izabran prvi put za clana predsjednistva bio sam sretan sto je na tom mjestu borac, pripadnik Armije Republike Bosne i Hercegovine racunajuci na cinjenicu da je bio spreman poginuti za istinu i pravdu pa ce valjda moci istrajati u politickoj borbi za tu istu istinu i pravdu. cak sam isao toliko daleko da sam otisao da mu to osobno kazem i da mu cestitam na izboru. razgovor u predsjednistvu je bio prijatan i izmedju ostalog sam dodao i to da mi je drago da je konacno izabran neko za koga sam i sam glasao.

uz medjuvremenu smo vidjeli da komsic i nije neki intelektualac ali sam uvijek imao osjecaj da se radi o cestitom covjeku, i sada to mislim. drzim da je postenje i cestitost rijetka osobina na nasoj politickoj sceni, a to je i ocito s onzirom kako nam je.

kolporter
Epistolarni one MAN show bez naročitih literarnih ambicija - u ime slobode pisanja u granicama pristojnosti. Potpuna indiskrecija zagarantovana.

Komentariši